Selamat Nemuai:

BERANDAU DITU :

Sep 29, 2009

WEEKENd ACtiVitiES...

JUZ wanna sharing my last over weekend activities.....additional to the previous SIDS Dinner....boring2 surf internet plus 'tusah ati meda penusah/penyarut/penguji ari Petara ti nuntung dunya jam kediatu... Perang, bencana alam, bunuh....accident, suicide...almost hits major online news. PLUS, sakit ati ga bila muka internet pagi ari Minggu, Satu & Empat-coz no x kena!!!!hihihi...saja kekadang ka ga enggau org ngeruh ai chuba nasit ba 4D!! As i always mention to my buddy," RM1 boley jadi RM2,500 bro..". Tapi aku ukai addict & ukai tai judi & aku ukai ga selalu main 'tai' enggau kawan aku...Kursemengat. Kawan tetap kawan, kaban tetap kaban....:)
(**istilah 'tai' nya ukai la main tai tichak or tai lembu tai chapi.....kira mcm 'stab from behind lah...)

Photo shown : Aki Bulik & Aki Dugik benung bebelaka piring...
(aku minat enggau main lama sereta adat lama kitai..)










Benung nambakka Pentik & piring (kira upah Pentik lah dah bejaga ba umai dia..) Lain mua pentik nya...:)






Malam? My kid kaung2 minta bai lepak Fun Fair! Waiiiseh. 2 taun dah pandai lepak FunFair...
Each ticket cost me RM2..hukhukhuk...Nyauka semua games anak aku venture. Alahaiii..nasib anak, enti girlfren, aku dah cadangkan iya KAWiN aja enggau tokei FunFair nya!
(sori yea wanita2 sekalian....) 2nd photo; Pose maut mem aku....cian Richie, x gap lalu lepak ba FunFair nginsap pipet!! Gara2 abang iya lah.....





















SEMPAT ga aku lepak gai rumah Mej Untai ba Bt 9, Kuching..Pindah rh baru Mej. Not bad :). Biasa lah, masah rekung ngena ai semetik...
(from left) Mej Untai, Me Myself, Mr Anthony, Mr Ayong & Mr Gordon..










TODAY.....Ujung2 aku belek Facebook....aku meda kaban aku dj Ruvi upload gambar tu..so aku Copy & edit lah..hihihi. Mua sapa?? dj2 WAIfm. (ari kiba) Ruvi, Jessica, Jenny, Eda Tua, Boss Laja, **Laki Eda (Jeannisa), Froji Katum, Me Myself :)...Duduk : Tailend, Nanta, Francis, Sawai & Jimbu...Bisi dj agi BISI Vacancy dia....Guess!!

1 comment:

Andy said...

woooppp....baru ya ku nemu & meda pasal 'pentik' nya dj. thanx for this entry.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADS: