Selamat Nemuai:

BERANDAU DITU :

Sep 26, 2009

DiNNER SiDS UNit RPR Bt KAWA KUCHING

Attend SIDS Unit RPR Bt Kawa dinner's lastnite. Nothing much to share..Afterall, it is a DINNER...so makai & ngirupla apa2 yg patut..:)Ignore the Card's info..The Blue Can is the most attraction..:)Hehe...pama mih, semija enggau penanyi Sayang Labuan...penanyi ke diminat endar ari jeman P.Ramlee kelia munya...nyaaaa, lapa. Next to me is Mr Aji (ukai Tuan Haji...)Mr James....serius pose seduai iya tu..Enda chukup ai kini?!DUN Balai Ringin, YB En Snowdan Lawan addressed some info regarding women and ICT"Gasak ke dia mih speech YB...kami makai lok..hehehe."Cake Cutting Ceremony accompany by all Main Committee of SIDS RPR Bt KawaHanding over cheque to Organizing Chairlady, Mdm Roselind UmangNyeeeaaa..nya iya nih. Betty & Maxwel, performing poco-poco :)"Anang enggai belagu jang..lama bala ibu dah nganti." Maxwel with evergreen number 'Semina Duduk Berimbai'Duet Singer make the nite event even hotter....What can i say. Most are forgotten their table number alreadyME..?! I woke up this morning which i forced my laziesssst eyes to width open at 06.50am..Juz agi belala tinduk laban ke chelap gaya ari di Kuching early this morning..Apapun, kena turun keja ga :)
Boring..boring, aku snap my 'tak malu punya mak kucing betundi2 & begagai2 enggau anak iya yang baru beumur 2 bulan nya...' Tapi aku rasa, indai mayau nya bisi prinsip iya empu....maybe iya berbisik dalam ati diiin..."aku peduli apa, janji ati aku bahgia & aku enda ngachau pengidup orang bukai"....(mungkinlah...ka pasti agi, tanya enggau memeng aku nya. Cicie nama iya...Aku pulak ngagau mem aku Jijie)...hihi.
Anang aja tesilap kangau memeng nama Jijie, udahlah.Silap2 kena masak sup lada pedas memeng aku nya...:)

3 comments:

Anonymous said...

rami mat neh dj.. nyak rindu ati ti bc pengerami dayak.

andy said...

"semija enggau penanyi Sayang Labuan...penanyi ke diminat endar ari jeman P.Ramlee kelia munya...(((nyaaaa, lapa.)))"

wahahahahaahahahahahahahahaha!! why u made my sunday morning like a clown here...i laughing till my a$$ off ...LOPOT!!

dah dah, will visit again later .. oooooooooha!

dj M.A said...

hihihi.....saja kunsi cherita.
by then, this is considered a platform to speak out your heart..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADS: