Selamat Nemuai:

BERANDAU DITU :

Sep 5, 2009

VERY sad.


What a bad hair day..?! Slippery road after a mist in Kuching Town. Well...becareful whenever u'r on board. Me?
Arghhh...gara2 orang tuai mai kereta keluar simpang enda malik ke kitai! Dahla ari baru dah badu ujan, jalai lichin... Ngujungka ka aku 'terpaksa' emergency break skuter aku...:(
Apalahhhh..nasit ga orang tuai, kiraka agi ulih konsider. Agi mih aku khutap2 nganu iya, laban iya enda ngetuka kereta iya!!! Atleast lah iya ngetuka kereta & minta ampun ari aku ketegal ke keluar direct keluar simpang. Sikap mensia...x ngawa. Petara ngemata. Ngujungka tisi siku & tapak jari aku bakal! Kediatu bedau entu asai, pagila jangka aku sigi madai isi....nasit ga skuter, kiraka lempung ga aku nge'save' ke diri empu ngerebah kediri. Nya mih..kitai bebasa, orang bukai ga enda konsider ke kitai ba jalai alun. Alahai......arapka Petara meruan ngemataka aku. PUJI TUHAN.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADS: