Selamat Nemuai:

BERANDAU DITU :

Oct 12, 2009

ACtiVitiES LASt COUPLE WEEkEnd...

MONDAY la today....Apuuuu...Layan gambar lanskap lok sebedau meda pic bukai... Meeting Iban Baru & Ruai Kitai.Com forumers at Batu 3 Kuching......Of course the intention was not on me, but those gals on the right side..hehehe..Don bula me la dude...Neway, that nite, juz chitchat & makai2..Thanks to Iban Baru...unggal Merekah Fajar ke udah nyadi coordinator.

Again..pulai Kampung. Luckily...no long queue... Manah fengshui this time around..Pasar Sebangan, Sebuyau (Ikan Masin Paradise..)....'Murah & mayuh bansa ikan...pemilih aja, ikas mih pala agung bisi,' nunda ko jaku ini aku...

Ruai view.....Rh panjai Kpg Klait, Sebuyau.
Nya iya....Dinner baru nih. Hahaha....Pulai nyawa bau thinner!!
Supposingly, photo tok tuchi besai 8R nyaaaa, laban ke semija ngau penanyi nya baru! Semadi tak sama laki, enti nya indu....jengjengjeng...nadai apapa lah....minta sain jari iya aja ga..(alu ka saspek aku nih, ninga jengjengjeng nya...hahaha)..Next to me, Mr Jed (Boi..), kaban ari rumahpanjai.com.....sama Kelab Libapul ga. Normal baaa, bila dah 10pm+++...'minyak' dah angat.hahahaha.....dance floor sekut gasak mamas+papas Blues..:) 'ONE GO dulu....nya baru aku tau ngau orang kin bedansa...hahaha...' See?? Maxwel F.Saran really crowd-puller!! Bangga baaa. Lagu Enti Pengerindu Udah Beserangan.....ni enda bala ibuk asai ke biak baruuu...assapai! Haha..kaban kena tarit mama belus betanda...... Jejak Kasih enggau kaban X-Komag suba (Mathew Maling), kira tamang aku lah.....aikkk..mit mih Kuching tu nih, tau betemu ba dia ga... RABAN MAYA.....energetic & power show.....ari pun sampai tembu pengawa.Nya iya bulih...sori la, lelak kaban begigaka ke cord lag maya ke nunda keyVoice aku...hahaha. Kasih mat, ba anang ngasuh M.A belagu! Kompom kucarkacir punya.......kak ke LinkinPark, Lefthanded, MAY...enti aku belagu, kumpum sida begaru pala niunka cord aku.....Patutla aku alu enda nyadi penanyi (angkat bakul tok..!!) 2.00am.....lepak rumah Maxwel.....Dibai orang ngulam tetumu pagi. Alahai....Asam laku mai....timun agi mayuh, kak?? (neguk wai-wai.....puni lagi..) *RAHSIA tOK* Tok lah rasia & petua ngasuh kitai enda mabuk!! Maya orang kisuk besadungke ai, kitai tinduk....."ngelu pala tu ahhhh, kasih ke aku mih, gali enda lama, auk..." Hahaha...trick tok. Lagi pun, aku ukainya a Good drinker punnnn. 4 tin aja dah ulih ngasuh aku speak London very well. Luckily, aku ON AiR tengahari ari Enam nya. MMM..photo lam Opis WAIfm....sebedau gi Konti. Ba penama Konti..Mungkin dah bendar dimalam.....besemangat aja melangkah ke konti! Sunday.....Hahaha..aku jadi barber. Ngempat buk aki, entua laki, Ryan & Richie...hahaha, bangga mai iya bebuk baru. Nya pun kami rasuah iya bemain enggau apai Ketam (dah buai Kepit lah..), siap da mandi, aku jek agi ngena aiskrim sekontena. Hepi kawan. Richie begunting ga, paling lama dilayan. Assapai..! Siap 2 iku assistant aku ngetan pala iya. (photo Richie?? stok dulu lah..) "Tak sangka...ensem ga aku selepas digunting daddy aku...." Bepeluh barber...Rest lok.

....Still belala cuti & otak agi blur. Yet, too much QuEStiON....where to get the ANSWER? Till 3.00pm today...too much input of 1Malaysia concept.....me myself? Tengah pecah pala mikir macam ni mau setel keja seminggu2 tok....Konsep 1Minggu 'setel keja'? Waiseh...Hope so.Lately, i juz gasak all my entry dengan bahasa campur2..kira mcm konsep 1Msia lah...At first, thought of using 'standard Iban'....to formal is killing me too. Afterall, yet blogging is another fine way to stress ur sakit hati, kegusaran di hati, termakan hati.....BUt WHEN uR ON BOARD...please..berHATI2 di Jln RAYA!
K la...4get dat...Baru dah share some photos-bout family, life, frens, kitty....indai mayau ga..hehehehe..(indai Mayau aku kurus lahhh...over dieting. Still remember Cicie?? nya la nama indai Blues nya..OPsss..indai mayau nya.)

:) Dat all Dude....ila ngadu Entry baru. Ka nyadi ikan duyung asai iya tu..nyamai, diau dalam ai aja. nadai keja, nadai penanggul, nadai hphone....x perlu reload belama.. (tapi..enti aku jadi duyung....ni ulih gawa nyadi dj agi...ni Laja ka ngambi duyung gawa WAIfm....ENDA jadi lah...jadi M.A baru ga aku...:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADS: