Selamat Nemuai:

BERANDAU DITU :

Jan 5, 2010

4 DAYS AFTER MY BESTDAY..so far so good

2010 baru jer melabuhkan tirainya untuk hari yg kelima hari ini..Weeeh, k la jugak. Setakat ni maseeh maintain keadaan. Hope macam tu jugak lah utk hari2 yg bakal mendatang... Umur makin bertambah, 2010 ni kira nak pastikan gue cukup rehat & tidur. Hahaha...Cukup tidur? Asyik menatap bola jer mane nye nak cukup tidur weeeh. Hujung minggu pulak ade-ade jer aktiviti. Alahai....kehidupan.
Entry kali ni & yg pertama buat tahun baru 2010.....takde ler hebat mana poon gosipnya weeh. Biasa jer. Nahhh, saja nak share sekeping melima enam keping photo aktiviti gue dari mlm eve 31 hingga lah 3 Jan..:)....
..tak terasa...365 hari dah berlalu meninggalkan kita..Apapoon, Puji Tuhan. Takde ler musibah yg tahap teruk cipan menimpa diri ini & keluarga sepanjang 2009....Cuma Kakak aku aje yg ada 'demam teruk' hari tu sampai 2 minggu tak kerja..Keciannn dia. But now, dia dah Ok dah. Thx God..Sedih jer menatap cebisan terakhir kalendar 2009 yg bakal dikoyakrabakan tepat jam 12tghmlm....Bestday aku weeehhhh. Countdown siap sama dengan TBaru!!!
Neighbour aku...Aba Nana. Incharge segala bahan2 yg perlu diQ...:) Anak dia pulak sama bestday dgn aku...hahaha. Antara menu...PotLuck BBQ. Ayam panggang, Hdog, Lamb Stick...Tin putih tu lagi laaa menawan hati menusuk kalbu...Nasib baik aku keja keesokkan hari nya...RTM 6-9am. Kalu tak, mau nya tak poco2 pekena pelbagai menu dalam botol bawah ni..Silap2 botol Kicap kat belakang tu poon sapu abis (korang nampak ka botol Kicap tu weeeh? Jgn la main lantak jer membaca tanpa memahami keseluruhan cerita.....)..Tu kan ada ayan mimit pala patung entah sapa entah tu...:)Ni lah wajah si empunya Blog ini bergambar kenang-kenangan bersama Mak Ryan..Hahaha...dia ni saje jer nak so-op tattoo plastik dia tu....Bungai terung tu pun Mak Ryan yg kasi kaler guna Marker mata bulat! Orang macam dia ni mana nye tahan kena cucuk dek jarum tattoo weehh. (Aikkk, pakehe aku nih suka sesangat menyakat budak baju kelabu nih..Kesian dia...muka poon jujur jer...Elok budak ni wehhh...)Haha...dj Junior....1 jan 2010. Nak pi mana ahhh, lupa pulak aku :)Siap bisik2 kat Daddy....'Aku ka beli wawa lagi aukkk!!' **wawa=gulabatu**2 Jan...Emcee kat Kuching Park Hotel...duet dengan dj Tailend aka Dj Kua..Ok baaa.Band Pengiring mlm tu....All Right Band.... :)

Abis dah....korang kalu boring2 tu, pi la baca aku punya Entry yg lama2 dulu k....banyak weeh photo yg aku upload kat Entry2 aku. Apapoon, Welcome 2010...Bye2 2009.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADS: